چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
علی اکبر صفی پور -  ارشاد آذربایجان شرقی

حوزه / سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تبریز با هدف فراهم کردن محیطی برای ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان آثار دیجیتالی، از نهم تا سیزدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، علی اکبر صفی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، گفت: امسال برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز صورت گرفته است.

وی افزود: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از نهم تا سیزدهم مهرماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و همزمان در کنار این سایر تولیدات فرهنگی و مذهبی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد به طوریکه در این راستا مکاتبات لازم با مراکز حوزوی سراسر کشور برای حضور در این نمایشگاه صورت گرفته است .

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه کتاب همواره از عوامل تشویق برای تولید کتاب و نشر فرهنگ مطالعه محسوب شده و مورد استقبال اقشار مختلف مردم است.

بر اساس این گزارش هم چنین، سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تبریز با هدف فراهم کردن محیطی به منظور ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان آثار دیجیتالی، توسعه فرهنگ‌سازی استفاده از رسانه‌های دیجیتال، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و امکان عرضه آسان محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال از نهم تا سیزدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان، آخرین محصولات و آثار تولیدی خود را در بخش های اصلی نرم‌افزارهای ‌چند رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، پایگاه‌های ‌اینترنتی و بازی‌های رایانه‌ای به نمایش خواهند داد.

بنا بر این گزارش، استان آذربایجان شرقی پیش از برگزاری این نمایشگاه، تجربه برگزاری دو دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را در سال‌های گذشته داشته است.

گفتنی است: ناشران تا تاریخ ۵ مهرماه فرصت دارند تا برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تبریز به نشانی login.saramad.ir مراجعه کنند؛  به علت محدودیت فضا، اولویت با کسانی است که زودتر مراحل ثبت نام را تکمیل نموده باشند.

لازم به ذکر است:این نمایشگاه از  ۹  الی ۱۳ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تبریز آماده بازدید عموم مردم  خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha