پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

مدیر کمیته داوری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات در استان قم گفت: آثار ارسالی به این جشنواره در سه مرحله ارزیابی و داوری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،، حجت‌الاسلام علیرضا تقیان با اعلام این خبر، ابراز داشت: آثار ارسالی به جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی به 10 عنوان تقسیم‌بندی می‌شوند.

وی با بیان این که آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره 20 دی ماه بوده است،  خاطرنشان کرد: آثار در سه بخش بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزار و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای به دبیرخانه ارسال شده است.

مدیر کمیته داوری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات خاطرنشان کرد: آثار در گروه‌هایی از جمله آموزشی، مبلغ و مروج فرهنگ قرآن و عترت، اثر تحقیقی و پژوهشی، مخاطب خردسال و کودک و نوجوان و بهترین اثر با نگاه عمومی دسته‌بندی و داوری می‌شوند.

حجت الاسلام تقیان با اشاره به این که آثار در سه مرحله داوری خواهند شد، افزود: آثار در سه مرحله غربالگری، فنی و محتوایی و مرحله نهایی داوری و ارزیابی می‌شوند.

مدیر کمیته داوری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات ادامه داد: داوران در هر بخش نیز بر اساس موضوع و اقتضائات آن گروه انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام دو مرحله نخست داوری‌ها شش اثر به مرحله نهایی و دفاع راه می‌یابد تا در نهایت اثر برتر انتخاب و معرفی شود.

بر اساس اعلام ستاد خبری جشنواره ، وی در پایان بیان داشت: آثار برتر در دو زمینه قرآن و عترت در هر بخش معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha