یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024

مرکز پژوهش های اسلامی امام خمینی(ره) از موسسات پژوهشی که در کربلا فعالیت می کند، با آثار علمی و جزوات دینی در پنجمین جشنواره بین المللی غدیر در نجف اشرف حضور یافته است.

به گزارش مرکز خبر حوزه از نجف اشرف، جشنواره رسانه ای غدیر، فرصتی برای حضور نمایندگان رسانه های داخل و خارج عراق است و هر کدام از رسانه ها، آثار خود را در غرفه های مخصوص به نماش گذاشته اند، اما در این میان غرقه مربوط به مرکز پژوهش های اسلامی امام خمینی جلوه نمایی می کند و زمینه را برای ارتقای سطح معارف دینی نزد اهالی رسانه را فراهم کرده است.

برپایه این گزارش این موسسه جزوات دینی کم حجم در موضوعات مختلف دینی را ارائه نموده است که این امر، با استقبال نمایندگان رسانه ها و بازدیدکنندگان مواجه شده است.

در غرفه مربوط به مرکز پژوهش های اسلامی امام خمینی، میتوان جزواتی با موضوعاتی چون صفات خدا، توبه، چگونه بیماری های نفسانی را تشخیص دهیم؟، پژوهش در دین، نیاز بشر به وحی و نبوت، ویژگی های انبیاء، زندگی امام صادق و تعیین امام مشاهده می شود.

قضا و قدر، تحریف ناپذیری قرآن، عصمت و علم امام، امام مهدی، عصمت انبیاء، هجرت، معجزه و حبط و تکفیر از دیگر عناوینی است که جزوات موسسه امام خمینی به آن اختصاص دارد.

لازم به ذکر است مرکز پژوهش های اسلامی امام خمینی(ره)، از سوی تعدادی از طلاب و فضلای عراقی راه اندازی شده و محل این مرکز، در شهر کربلای معلا قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha