سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت:شجره طیبه بسیج با سلاح معنوی خود که همانا، اخلاص و عبادت است، امت اسلامی را یاری می نماید.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به هفته بسیج و گرامیداشت حماسه آفرینی بسیجیان در عرصه های گوناگون انقلاب گفت: بسیج مصداق بارز آن روایت از پیامبر اکرم (ص) است که فرمودند« خداوند متعال امت اسلام را با بسیج مستضعفین یاری کرد».

وی افزود: نقش یاری گری امت اسلامی به دست بسیج بوده که این نیروی مخلص و جان برکف با در اختیار داشتن سلاح های معنوی همچون اخلاص و دعا و نماز این رسالت مهم را انجام داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین اضافه کرد: در واقع بسیج یک نیروی متعهد و ایمانی بوده که از صدر اسلام وجود داشته و انشاالله وجود این شجره طیبه تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حماسه آفرینی بسیج در طول سال های دفاع مقدس در حراست از کشور اسلامی ایران ابراز داشت: البته ناگفته پیداست که آحاد ملت ما از ارتشیان و سپاهیان و روحانیون و دیگر اقشار مردم، بسیجی هستند، کما این که امام خمینی (ره) بارها می فرمود که من خودم را یک بسیجی می دانم.

آیت الله شاهچراغی همچنین با تاکید بر این که بسیج نیروی حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم و ارزشمند آن است، خاطرنشان کرد: ما باید بسیج را توسعه دهیم تا خواسته تاریخی امام امت (ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی در کشور به یاری خداوند محقق شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha