دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

مدیر گروه پژوهه پژوهشکده باقرالعلوم (ع) از انتشار مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌های دانش آموزی در قالب 18 جلد کتاب خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حسن رضایی با اعلام این خبر گفت: مرحله چاپ مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌های دانش آموزی در قالب 18 جلد کتاب پالتویی، به پایان رسیده و این مجموعه در سه هزار دوره توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده است

وی ادامه داد: این مجموعه ارزشمند حاصل تلاش واحد پاسخ به سوالات و شبهات دینیِ گروه پژوهه پژوهشگاه باقر العلوم‌(ع) قم است و به سفارش سازمان تبلیغات، تدوین و به جامعه مخاطب عرضه شده است.

مدیر گروه پژوهه با اشاره به این که این مجموعه در پنج محور اصلی توسط محققین و اساتید حوزوی و دانشگاهی تدوین شده است، گفت: اولین محور از این مجموعه با عنوان زلال احکام و در دو جلد آماده سازی شده است.

رضایی در خصوص محور دوم خاطرنشان کرد: محور دوم از این مجموعه با عنوان «راه و روان» در قالب 7 جلد به سوالات روانشناسی اختصاص یافته و همچنین محور سوم با عنوان «بیراهه» به سوالات پیرامون نحله‌های فکری و فرق انحرافی پرداخته و در قالب 4 جلد به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: محور چهارم با عنوان «ریحانه» در قالب 3 جلد به سوالات پیرامون مقام و جایگاه زن در اسلام و خانواده می‌پردازند.

مدیرگروه پژوهه با ارائه توضیحاتی در مورد آخرین محور این مجموعه ارزشمند گفت: «حریم عفاف» مجموعه پاسخ‌هایی پیرامون سوالات دانش آموزی در مورد عفاف و حجاب است که در 2 جلد به چاپ رسیده است.

بر اساس گزارش پژوهشکده باقر العلوم(ع) وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این مجموعه بتواند پاسخگوی بخشی از دغدغه‌های ذهنی و سؤالات جامعه عزیز دانش آموزی بوده و در راستای رشد و تعالی آنها مفید واقع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha