دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: راه‌اندازی شوراهای استانی در سراسر کشور علاوه بر دلگرمی اساتید و طلاب، در حل بسیاری از مشکلات حوزه مؤثر بوده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مرکز خبر حوزه به خوزستان، آیت‌الله مقتدایی، عصر امروز طی سخنانی در جلسه اعضای شورای حوزه علمیه استان خوزستان که در اهواز برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: ایجاد شوراهای استانی حوزه در 27 استان کشور و نقش‌آفرینی بزرگان بلاد با خیرات و برکات فراوانی توأم بوده است.

وی با تأکید بر این‌که حوزه‌های علمیه وابسته به حضرت ولی‌عصر (عج) است، افزود: به لطف الهی در طول مدت کوتاه اخیر و با آغاز به کار این شوراها، شاهد فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح مدارس علمیه سراسر کشور بوده‌ایم.

مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: پس از گذشت چند سال نتایج و دست‌آوردهای تشکیل این شوراها بیش از پیش خود را نشان خواهد داد.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: امیدواریم با نظم بیشتر در امور مدارس علمیه استان خوزستان شاهد رشد و ارتقای چندبرابری حوزه علمیه این استان باشیم.

آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و رئیس شورای حوزه علمیه این استان نیز طی سخنان کوتاهی در این جلسه خواستار حمایت هرچه بیشتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از برنامه‌ها و طرح‌های حوزوی این استان شد و گفت: به لطف الهی و با تلاش همه بزرگان وضعیت تحصیلی و اخلاقی طلاب و روحانیون خوزستان در سالیان اخیر روند بسیار خوبی داشته، به گونه‌ای که طلاب استان بیشترین کارآیی را از خود نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری دبیر شورای حوزه علمیه استان و عضو خبرگان رهبری نیز بیان داشت: این شورا تاکنون مصوبات بسیار خوبی را در راستای حل مشکلات و نیازهای مدارس علمیه خوزستان داشته؛ و همه تلاش خود را در این راستا مصروف خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha