دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 279058
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از حمایت این اداره کل از کتاب های تألیف شده در حوزه نماز خبر داد.

به گزارش حوزه نیوز، سید رسول موسوی نژادیان، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اعلام این خبر گفت: این اداره کل با هدف ترویج فرهنگ نماز، فعالیت های ویژه ای در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: حمایت از کتاب های تألیف شده درخصوص نماز، ایجاد کتابخانه تخصصی نماز در یکی از کتابخانه های فعال شهر قم و چاپ کتابنامه نماز از جمله این فعالیت ها می باشد.

موسوی نژادیان همچنین به نمایشگاه‌های فرهنگی استان اشاره کرد و ابراز داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نظر دارد تا در نمایشگاه‌های فرهنگی استان غرفه نماز و در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز به صورت دائم غرفه نرم افزارهای نماز را راه اندازی نماید.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: در تنظیم تفاهمنامه های فرهنگی هنری با مراکز تولید کننده انیمیشن، فیلم، نمایش و سایر آثار هنری با موضوع نماز در اولویت قرار دارد.

وی در پایان حمایت از برگزاری نمایشگاه عکس، خوشنویسی و پوستر در حوزه نماز را نیز از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اعلام کرد.

           

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha