پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024

ويژه برنامه زنده «نان و خرما» ويژه افطارهاي ماه مبارك رمضان از راديو معارف به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شايد معنوي‌ترين لحظه در ماه مبارک رمضان لحظه فرا رسيدن افطار باشد. خيلي‌ها مي گويند افطار نماد قيامت است. روزه داري که تا آن لحظه از خوردن و نوشيدن امساک کرده به يکباره با فرا رسيدن افطار، روزه خود را مي گشايد درست مثل مومني که در قيامت از بند محدوديت دنيوي رهايي مي‌يابد. به نظر مي‌رسد تجلي معناي دقيق روزه در افطار محقق مي‌شود. به همين جهت و براي بهره‌گيري بيشتر روزه‌داران اين ماه راديو معارف براي لحظات معنوي افطار معرفت جويان، برنامه زنده «نان و خرما» را تدارك ديده است.

برنامه زنده «نان و خرما» رادیو معارف علاوه بر معرفی آداب و سنت‌هاي اخلاقي و اجتماعي و جذابيت‌هاي زندگي ديني، مروري كوتاه بر آموزه‌هاي ادعيه روزهاي ماه مبارك رمضان دارد.

شنوندگان رادیو معارف همچنین مي‌توانند در بخش‌هايي از اين برنامه،  از فرازهايي از سخنان مرحوم آيت الله مجتهدي، سركار خانم دكتر نيلچي زاده و استاد اتابكي بهره بگيرند. گزارش، نمايش راديويي، كارشناسي، روايت، بخش ويژه لحظه ملكوتي اذان و ... بخش‌هايي از اين ويژه برنامه است.

براساس اعلام رادیو معارف، ويژه برنامه «نان و خرما» كاري از گروه فرهنگ و ادب، به تهيه كنندگي و سردبيري ابوالفضل سليماني، گويندگي رضا هدايت‌فر، نويسندگي اعظم ايراني و سيده زهرا برقعي در روزهاي ماه مبارك رمضان، ساعت 19:30 تا 20:45 میهمان روزه‌داران خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha