دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

دبيركل مجمع جهانی تقريب مذاهب گفت: جنايت بزرگ و نابخشودنی كارگردان آمريكايی - صهيونيستی در توهين به حضرت محمد(ص) ‌حلقه ديگری از زنجيره جنايات بزرگ مدعيان تمدن دروغين غرب و سياستمداران آمريكائی است كه در گذشته نه چندان دور هم جنگ صليبی را عليه اسلام و مسلمانان اعلام كردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آيت‌الله ‌اراكی، با اشاره به اهانت به پیامبر اسلام اظهار داشت: هدف از انجام اين زنجيره جنايات، حمله به مقدسات مسلمين به ويژه به پيامبر عزيزمان محمد‌(ص)سمبل هويت ما و قرآن كريم، ضربه زدن به امت اسلامی و پايه‌های هويت‌بخش و زيربنای موجوديت و عوامل وحدت و اتحاد آن است.

وی تصريح كرد: حمله به حرمت پيامبر عزيزمان محمد(ص) به هيچ وجه يك اقدام اتفاقی و فردی نبوده بلكه نشان‌دهنده وجود توطئه‌ای از سوی سازمان‌های جاسوسی آمريكا و صهيونيسم‌ و نشان‌دهنده وجود سياست برنامه‌ريزی شده‌ای است كه هدف آن سلب موارد اتحاد مسلمين و وارد آوردن ضربه به عوامل اتحاد و وحدت‌بخش بين صفوف امت اسلامی و سرانجام در هم شكستن عزت و شوكت مسلمانان و خوار ‌نمودن آنان است.

دبيركل مجمع جهانی تقریب با بيان اينكه اتخاذ موضع يكپارچه در مقابله با اين سياست شيطانی از سوی كليه مسلمانان در سرتاسر جهان به ويژه از سوی سياستمداران و مسئولان در كليه كشورها امری لازم است، گفت: توطئه‌ای عليه مقدسات اسلامی‌ در هماهنگی ‌با توطئه برانگيختن فتنه‌ها ميان گروه‌های مسلمين و به جان هم‌انداختن آنان وجود دارد.

وی خاطرنشان كرد: اين دو توطئه بزرگ هدف واحدی را دنبال می‌كنند و آن درهم ريختن اتحاد مسلمين و جلوگيری از بيداری كيان بزرگ و رو به گسترش امت اسلامی و جلوگيری از تولد امت واحده اسلامی كه رهبری بزرگ جهان بشريت را به‌عهده خواهد گرفت، است.

آيت الله اراكی تأكيد كرد: مهم‌ترين موضوعی كه همه مسلمانان برای مقابله با اين دو توطئه بايد در پيش بگيرند، متحد نمودن صف اسلامی خود و بازگشت به شريعت خداوند متعال و آموزه‌های قرآن عظيم و سنت جاودان رسول اكرم (ص) در زندگی آنان و تلاش در جهت شكل‌گيری امت اسلامی جهانی است.

بر اساس گزارش خبرگزاری تقریب،‌ وی با اشاره به اين كه بيداری اسلامی به ‌شكرانه خداوند هم اكنون در سرزمين‌های اسلامی گسترش يافته و نويد ‌دهنده ميلاد خود به امت محمدی واحده است، افزود: مجمع جهانی تقريب مذاهب اسلامی ضمن محكوم نمودن اين جنايت وقيحانه، به مرتكبان آن نسبت به پاسخ سختی كه از سوی كليه پيروان مؤمن اديان الهی و شريعت‌های آسمانی به ويژه توده‌های مسلمان، در جای جای زمين خواهد داشت، هشدار می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha