یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

ششمین نشست تخصصی ائمه جماعات مساجد استان قم با موضوع «اختلاف در خانواده» با ائمه جماعات مساجد استان قم و کارشناسان امور خانواده به همت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

این نشست که قبل از ظهر امروز به همت معاونت امور مساجد جامعه مدرسین برگزار گردید تعدادی از کارشناسان امور خانواده نظرات و دیدگاه‌های خود را در رابطه با مسایل خانواده با ائمه جماعات مساجد در میان گذاشتند.

در ادامه این نشست که به صورت تربیون آزاد اجرا شد تعدادی از ائمه جماعات نظرات خود را در رابطه با موضوع نشست مطرح کرده و از نظرات کارشناسان بهره بردند.

حجت‌الاسلام بحری از مسئولین اجرایی جامعه مدرسین با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز نشست‌های تخصصی ائمه جماعات قم گفت: این نشست‌ها به درخواست ائمه جماعات مساجد استان قم مبنی بر برگزاری دوره‌های آموزش با موضوعات تخصصی و کاربردی انجام شده و جامعه مدرسین آماده است نسبت به تامین کارشناسان خبره با موضوعات مرتبط برای مساجد اقدام کند.

گفتنی در ادامه این نشست به مناسبت جریان اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم‌(ص) حجت‌الاسلام اشکوری، به تحلیل جریان اسلام‌ستیزی و دین‌ستیزی در عصر حاضر پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha