چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که باید در انتخاب اصلح حجت شرعی داشته باشیم و با شعار و وعده‌ کشور اداره نمی‌شود، تصریح کرد: کاندیدایی که متشرع و پایبند به ولایت فقیه باشد، می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف، اظهار داشت: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت بصیر و عزّت مدار ایران اسلامی ثابت کرده است که تا آخرین قطره خون پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه تصریح کرد: طی این سالها، ملت سرافراز ایران اسلامی با دسیسه ها وتوطئه ها و چهره واقعی دشمنان در رنگ آمیزی های مختلف آشنا شده و حنای دشمن دیگر رنگی برای ما ندارد.

وی تاکید کرد: ولایتمداری و پشتیبانی همه جانبه از ولی فقیه رمز موفقیت ایران و ایرانی در طول است؛ به طوری که در فتنه های مختلف با استعانت از منّویات مقام معظم رهبری، با موفقیت از آن خارج شده و 24 خرداد نیز روسفید خواهیم شد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که صداقت و راستگویی از ویژگی های کاندیدای اصلح است، ابراز داشت: امروز زمان شعار دادن نیست و روز عمل و رسیدن به اهداف و برنامه های توسعه ای کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی با اشاره به این که ملت بصیر ایران حقیقت و شاخصه های فرد اصلح را تشخیص می‌دهند، ادامه داد: در حوزه علمیه و در میان روحانیت دغدغه دین و حل مشکلات اقتصادی در پرتو عمل به شرع و فقه اهل‌بیت(ع) بسیار مهم است و کاندیدایی که متشرع و پایبند به فقه و ولایت فقیه باشد می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

عضو خبرگان رهبری یکی از راه های شناخت فرد اصلح را در وهله اول تحقیق و در صورت عدم دستیابی به نتیجه مشخص، مراجعه به افراد مورد اعتماد عنوان کرد و یادآور شد: در انتخاب اصلح باید حجت شرعی داشته باشیم و نباید بر اساس منافع شخصی و گروهی یا بخشی و سلیقه‌ای تصمیم بگیریم؛ زیرا شرعا مسئول انتخاب خود هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی خاطرنشان کرد: دغدغه دین و تعهد به نظام اسلامی یکی از مسائلی است که در انتخاب نامزد اصلح باید از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد؛ مطالعه پیشنیه کاندیداها کمک شایانی به انتخاب فرد اصلح می کند، چون با شعار و وعده‌ کشور اداره نمی‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه در پایان یادآور شد: دشمنان قسم خورده سالهاست که علیه نظام اسلامی توطئه می کنند، ولی موسم انتخابات در ابعاد متعددی وارد می شوند تا عدم حضور حداکثری و تضعیف انتخابات که خواسته قلبی آنان است، رقم بخورد، اما بدانند ملت بصیر ایران اسلامی همچون گذشته آنها را ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha