دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 313780
۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴

شورای علمای بحرین به شیخ حمود و شیخ البریدی به خاطر نجات آنها از اقدام تروریستی تبریک گفت و خطاب به آنها تاکید کرد: اقدامات بزدلانه عزم شما را سست نکند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شورای اسلامی علمای بحرین با ارسال نامه ای به شیخ ماهر حمود عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان و امام جماعت مسجد القدس و شیخ ابراهیم مصطفی البریدی عضو شورای مرکزی این جمعیت، نجات این دو شخصیت از اقدام تروریستی اخیر توسط دشمنان اسلام را به آنها تبریک گفت.

در این نامه آمده است: ما اعضای شورای اسلامی علما، اقدام تروریستی دشمنان اسلام و یاران فتنه علیه شما را محکوم کرده و خداوند را به خاطر سلامتی شما سپاسگزاریم و از خدای متعال میخواهیم شما ذخیره های امت اسلام را حفظ کند و امور مسلمانان را سامان بخشد. ما اطمینان داریم که این اقدامات بزدلانه نمیتواند عزم شما را در یاری حق و دفاع از منافع مسلمانان سست کند، بلکه موجب قدرت و پافشاری شما در این راه میشود که این راه مجاهدان و مصلحان تاریخ است. خداوند شما را حفظ کند و هر بلایی را از شما دور سازد.

یادآور می شود شیخ ماهر حمود چند روز پیش هنگامی که از منزل خود واقع در صحن قدس در نزدیکی بیمارستان برای ادای نماز صبح خارج میشد، توسط افراد مسلح ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت که از این حادثه جان سالم به در برد و آسیبی به ایشان نرسید. افراد ناشناس همچنین به اتومبیل شیخ ابراهیم مصطفی البریدی که در نزدیک منزل ایشان متوقف بوده شلیک کردند که منجر به سوختن بخشی از آن شد.

این دو روحانی اهل سنت از حامیان مقاومت و حزب الله لبنان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha