دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 315227
۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۲

دبیر برگزاری این دوره از حضور 90 طلبه نفر در دوره تکمیل نواقص و ارتقاء تحصیلی در مدرسه علمیه علی‌بن ابیطالب (ع) ملایر خبرداد.

حجت الاسلام وحید عبدالملکی در گفتگو با خبرگزاری حوزه گفت: این طرح در ابتدا با شرکت 200 نفر از طلاب سراسر کشور روبرو شد اما با توجه به این که اولویت با طلاب استان همدان است از این رو 90 نفر را برگزیدیم.

وی افزود: از تعداد90 نفر گزینش شده 60 نفر آنان از استان همدان و بقیه طلاب از سایر استان های کشور می باشند.

مجری این طرح در ادامه گفت: این طرح از ولادت با سعادت منجی عالم بشریت آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت که در این مدت برنامه های تبلیغی هم در دستور کار طلاب قرار دارد.

 وی با بیان اینکه: این طرح با حضور طلاب استانهای سراسر کشور برگزار می شود خاطرنشان ساخت: برای برگزاری هرچه بهتر این دوره به لحاظ کیفی، از اساتید مجرب استان همدان دعوت به عمل آمد.

حجت الاسلام عبدالملکی در خصوص نحوه گزینش افراد داوطلب گفت: با توجه به استقبال بالای داوطلبان ما برآن شدیم تا افرادی را که سوابق تحصیلی و اخلاقی بهتری در کارنامه خود دارند انتخاب کنیم.

مجری این طرح در ادامه افزود: طلاب سطوح 1و2و3 می‌توانستند در این دوره شرکت کنند، اما به دلیل استقبال طلاب سطح 1 عمده افراد این دوره را طلاب سطح یک تشکیل می دهند.

وی درادامه از کلاس های توجیهی ویژه اساتید خبر داد و افزود: برای اینکه اساتید نسبت به این دوره ها آشنا شوند کلاس‌هایی را برای آنها تدارک دیدیم تا از این طریق با چگونگی و نحوه برگزاری کلاس‌ها و تدریس در این کلاس‌ها آشنا شوند.

حجت‌الاسلام عبدالملکی خاطر نشان کرد:  شرکت‌کنندگان ممتاز این طرح علاوه بر بهره‌مندی از جوایز نفیس در  اردوی های تفریحی، سیاحتی نیز که تدارک دیده شده است شرکت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha