سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

برای عربستان بهتر این است که ارسال سلاح و پول به سوریه را متوقف ساخته و از اعزام نیروهای افراط گرا و مانع تراشی برای راه حل بحران سوریه دست بردارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دکتر علی فیاض نماینده حزب الله در پارلمان لبنان به اظهارات سعود الفیصل وزیر امور خارجه عربستان پاسخ داد و گفت: سخنان الفیصل توهین به خرد مردم و تلاش بری فریب افکار عمومی عربی و بین المللی است.

پیش از این سعود الفیصل با اشاره به نقش ایران و حزب الله در سوریه، سوریه را سرزمینی اشغال شده دانسته بود. علی فیاض در سخنان خود تاکید کرد: این اظهاراتِ بی معنی شایسته نیست، آن هم از سوی کشوری که به خوبی میداند سوریه نمیتواند توسط حزب الله اشغال شده باشد در حالی که سوریه کشور برادر و مقاوم و هم پیمان و همسایه حزب الله میباشد.

وی افزود: برای عربستان بهتر این است که ارسال سلاح و پول به سوریه را متوقف ساخته و از اعزام نیروهای افراط گرا به سوریه و افزایش تنش در این کشور و از مانع تراشی برای راه حل سیاسی برای بحران سوریه دست بردارد.

فیاض گفت: موضع ایران و حزب الله و برخورد آنها با بحران سوریه در راستای برقراری گفتگو و مذاکره میان نیروهای سوری و کمک در جهت ایجاد فضای مناسب برای راه حل سیاسی است که موجب قدرت و ثبات سوریه باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha