دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

مسئول اداره هماهنگی تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه از فعالیت یک هزار و 500 روحانی در مراکز دانش آموزی و دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عربیان در نشست واحدهای حوزوی حوزوی مرکز رشد علوم انسانی قم با مسئول اداره فرهنگی وزارت کشور، اظهار داشت: در معاونت تبلیغ حوزه با بهره گیری از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری، اقدامات فرهنگی و تبلیغی اثرگذاری انجام شده است.

وی با اشاره به ساماندهی گروه های تبلیغی، ابراز داشت: معاونت تبلیغ حوزه علاوه بر اهتمام به تبلیغ سنتی و اعزام مبلغان به شهرهای مختلف در ایام مانند محرم و صفر و ماه مبارک رمضان، در بخش های تخصصی نیز اقداماتی مناسبی را اجرایی کرده است.

مسئول اداره هماهنگی تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه با تاکید بر این که ایفای نقش تبلیغی مبلغان در بخش های خصوصی با موفقیت هایی نیز مواجه شده است، تصریح کرد: تبلیغ در استادیوم های ورزشی و اعزام روحانی به باشگاه های ورزشی در خارج از کشور از دیگر اقدامات این معاونت می باشد.

حجت الاسلام عربیان همچنین خاطرنشان کرد: بیش از 1500 روحانی از سوی معاونت تبلیغ حوزه، در مراکز دانش آموزی و دانشگاهی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha