جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که تا زمانی که رئیس جمهور آمریکا بخواهد منافع رژیم صهیونیستی را تامین کند، با ما نمی تواند کنار بیاید، گفتند: اوباما را صهیونیست ها برسر قدرت آورده‌اند و لذا او نمی‌تواند بدون اجازه اسرائیل کاری انجام دهد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، معظم له  امروز در پایان درس خارج فقه خودکه در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به فرازهایی  از نهج البلاغه اظهارداشتند: جایزنیست انسان تن به اسارت بدهد، بلکه باید تا آخرین قطرات خون از دین دفاع کرد.

این مرجع تقلید بیان داشتند: اسلام عزت و احترام مسلمانان را می‌خواهد، لذا نمی‌خواهد ذلت و خواری در میان مسلمانان وجود داشته باشد.

ایشان  با اشاره به فرمایشات رهبری دررابطه با آمریکا افزودند:همان طوری که مقام معظم رهبری گفتند، آمریکا دارای دو خصلت خود بزرگ بینی و تحت سلطه اسرائیل است که با وجود این دو ویژگی هیچ وقت نمی تواند با ما کنار بیاید.

این استادخارج فقه حوزه علمیه بیان داشتند :مستکبران از آنجایی که خودشان را بالاتر از همه می دانند دوست دارند دیگران را با چشم حقارت نگاه کنند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشتند: خصلت دیگر آمریکایی‌ها این است که زیرپنجه صهیونیست ها  هستند که اوباما نمی تواند بدون نظر یهودی‌های صهیونیست در کنکره  حتی آب بخورد.

ایشان افزودند: اوباما را صهیونیست‌ها برسر قدرت آورده اند و لذا نمی تواند بدون اجازه آنها کاری انجام دهد .

 این استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کردند:تازمانی که رئیس جمهور آمریکا بخواهد منافع اسرائیل و رژیم صهیونیستی را تامین کند با ما نمی‌تواند کنار بیاید.

 حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این که رییس جمهور آمریکا  وقتی با صهیونیست‌ها  برخورد می‌کند گزینه نظامی را برخ ما می کشد اظهارداشتند:ما معتقدیم رژیم صهیونیستی غده سرطانی است که باید نابود شود .

ایشان  تصریح کردند:باید مسلمانها و حوزه‌های علمیه و همه مردم بیدار باشند، عزت اسلامی خود را حفظ  کرده و از دوگانه برخورد کردن آمریکا  شیطان بودن آن را بشناسند.

این مرجع تقلید  با اشاره به اجلاس ژنو2گفتند: درجلسه ژنو 2 برای این که بشار اسد و مخالفین برنامه ای را برای پایان جنگ ارائه دهند، می گویند ایران می تواند بیایدولی به شرط این که طرفداری از بشار اسد نداشته باشد .

این استادخارج فقه حوزه علمیه، با ا شاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل اظهار داشتند: همانطوری  که رهبر انقلاب گفتند؛ سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل خیلی خوب،بود ولی تماس تلفنی،با اوباما و مذاکره ظریف با جان کری بجا نبود، برای اینکه آنها می خواستند عزت ما را خدشه دار کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha