پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

مدير كل اوقاف و امور خيريه استان اردبیل با تاکید بر اهتمام جوانان بر ازدواج، خواستار فراهم کردن زمینه های این امر مهم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، مراسم جشن پیوند آسمانی با حضور مدير حوزه هاي علميه خواهران استان اردبيل و طلاب مدرسه علمیه الزهرا «سلام الله علیها» شهر اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام مشهوری، مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در این مراسم  با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، اظهارداشت: هرکس به‌خاطر فقر، ازدواج خود را به تأخیر بیندازد، نسبت به خداوند سوء ظن کرده است.

وی در ادامه سخنان خود به لزوم فرهنگ‌سازي ازدواج آسان، تشكيل زندگي ساده و به دور از تجملات، اشاره كرده و نقش حوزه هاي علميه در اين زمينه و نيز تبليغ جهت فرهنگ سازي وقف در بين مردم را بی بدیل دانست.

حجت الاسلام مشهوری ، مهمترین نیاز روز شهر اردبیل را در حال حاضر ایجاد زمینه‌ای برای ازدواج جوانان دانسته و ابراز داشت: با همت خیرین استان، این مشکل و نیاز می‌تواند حل شود و در آینده نیز شاهد برگزاری مراسم های بدون تجمل باشیم.

گفتنی است: این مراسم در محل امامزاده صالح(ع)، با هدف ترویج ازدواج آسان و فرهنگ سازي مراسم ازدواج در اماكن مقدس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha