شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 325214
۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همزمان با شب یلدا از جمعی از بیماران این استان عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از بیماران چهار بخش دیالیز، شیمی درمانی، قلب و اورژانس بیمارستان هاجر بازدید کرد و ضمن دیدار با بیماران و گفت و گو با آن ها، از نزدیک در جریان مشکلات این بیماران قرار گرفت و خواستار تسریع در ارائه خدمات به آن ها شد.

امام جمعه شهرکرد، دل جویی از بیماران را کاری خداپسندانه بیان کرد و افزود: بر آن شدیم تا در شب یلدا که بلندترین شب سال است، در کنار بیماران صعب العلاج استان باشیم تا هم از نزدیک با آن ها به گفت و گو بنشینیم و هم به برخی از درد دل ها و مشکلات آن ها گوش دهیم تا قدری از آلام آنان کاسته و در حد امکان با کمک خیرین و مسؤولین در رفع مشکلاتشان کوشا باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به هزینه های بالای این بیماران اشاره کرد و افزود: در این میان نقش مؤسسات خیریه و خیرین بسیار مؤثر است چرا که این هزینه ها بسیار سرسام آور است و آن ها به تنهایی توان پرداخت این هزینه های هنگفت را ندارند.

در ادامه این بازدید، مسؤولان بیمارستان نیز کم بودن فضای کافی جهت ارائه خدمات اورژانسی و بستری به این بیماران را از مهم ترین مشکلات بخش درمان عنوان کردند و خواستار رفع آن ها با کمک و پیگیری امام جمعه شدند.

نبود امکانات کافی و فضای مناسب جهت رسیدگی به حال بیماران خاص و هزینه هنگفت درمان بیماران دیالیزی نیز از دیگر مشکلات این بیماران بود که در این دیدار مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha