سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

معاون شورای اجرایی حزب‌الله گفت: شهر قم پایتخت جهان تشیع و اسلام محسوب می‌شود و این پایتخت تا زمان ظهور امام عصر(عج) باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بلال نعیم در نشستی اعضای شورای اجرایی حزب‌الله با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: شهر قم پایتخت جهان تشیع و اسلام محسوب می‌شود و آنچه ما دریافته‌ایم اینکه این پایتخت تا زمان ظهور امام عصر(عج) باقی خواهد ماند.

وی افزود: بی شک هر کس به قم سفر می‌کند در همان ابتدا، حقیقت تشیع را در می‌یابد و همه زائران این احساس را دارند که تغییرات گسترده‌ای نسبت به چند سال گذشته صورت گرفته است.

معاون شورای اجرایی حزب‌الله در حوزه سلامت و بهداشت، با بیان این که زائران توسعه زیرساخت‌های شهری قم را کاملا می‌بینند عنوان داشت: این امر تاثیر روانی خوبی بر روی مسافران می‌گذارد زیرا شکل و شمایل شهری بر روی طلاب و دیگر مسافران تاثیری شگرف دارد.

وی ادامه داد: عالمان و طلابی که در فضایی سالم و مفید از نظر شهری زندگی می‌کنند به یقین فرصت و روحیه بهتری برای تحصیل دارند و شهرداری قم به این تاثیرگذاری فیزیکی واقف است.

نعیم با اشاره به ارائه خدمات شهری به همه اقشار خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های رفتاری و معنوی شهروندان در ارتباط با طلاب نیز مد نظر مجموعه مدیریت شهری قم قرار دارد و به یقین اقدامات خود را در همین راستا سامان‌دهی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha