دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی از افزایش ساعات پاسخگویی تلفنی در این مرکز، در آستانه میلاد پیامبراعظم(ص) و امام صادق(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم با اعلام این خبر گفت: مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی، بزرگترین مرکز پاسخگویی کشور از لحاظ وسعت موضوعات تخصصی و گستره مخاطبان در جهان اسلام است که با هدف پاسخگویی تخصصی به سوالات و شبهات، توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاسیس گردیده است.

وی افزود: این مرکز با همکاری اساتید و فضلای حوزه علمیه قم، در مسیرهای مختلف ارتباطی، پاسخگویی به پرسش‌های مراجعان را برعهده دارد.

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی خاطرنشان کرده:  این مركز با توجه به گستردگی قلمرو معارف اسلامی و تنوع سؤالات و شبهات مراجعان در حوزه های مختلف علوم اسلامی اعم از (‌قرآن، کلام و اعتقادی، فلسفی، تاریخ و سیره اهل بیت، حدیث، اخلاق، تربیتی، مشاوره و احکام شرعی) با تشکیل گروه‌های پژوهشی به پاسخ دهي اهتمام ورزيده است.

وی یادآور شد: مرکزملی پاسخگویی به سوالات دینی در آستانه ولادت پیامبر رحمت(ص) برای دسترسی بهتر هموطنان به پاسخگویی زنده تلفنی، تصمیم گرفت تا ساعات پاسخگویی تلفنی را به طوررسمی افزایش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم اضافه کرد: بر همین اساس از امروز 28 بهمن مصادف با 16 ربیع الاول، هموطنان می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 تا20 با شماره تلفن 09640 یا096400 به طورزنده ارتباط برقرار کنند وکارشناسان این مرکز در زمان های مذکور بدون تعطیلی به صورت پیوسته پاسخگوی مراجعان محترم خواهند بود.

وی ادامه داد: سایر سرویس های پاسخگویی مرکزملی پاسخگویی به سوالات دینی از قبیل پاسخگویی پیامکی، رسانه ای و اینترنتی هم همچنان درخدمتگزاری باقی هستند.

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی درخصوص چگونگی پاسخگویی پیامکی به سوالات دینی اظهارداشت: در سرویس پیامکی، سوالات احکام شرعی هموطنان به صورت 24 ساعته از طریق سامانه 30009640دریافت شده وتلاش می شودتا درکمتر از 24 ساعت پاسخ آن ها براساس نظر مرجع تقلید پرسشگر ارسال گردد.

براساس اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات، وی خاطرنشان کرد: فرایند پاسخگویی پیامکی فقط در صورت اختلالات سرویس پیامک انبوه اپراتورهای تلفن همراه با وقفه و تاخیر همراه است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha