جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 328416
۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
س

گردهمایی ائمه جماعات مساجد ادارات و روحانیون مستقر استان قم، پیش از ظهر امروز با حضور دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و خداکرم جلالی، معاون وزیر جهاد کشاورزی، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این گردهمایی، پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی حجت‌الاسلام و المسلمین اسکندری با اشاره به تقارن ایام نوروز با ایام فاطمه، اظهار داشت: مردم برنامه‌های سنتی و آداب رسوم خود را خواهند داشت اما باید مسائل اسلامی نیز در این ایام تقویت شود.

در ادامه این مراسم، دکتر علی لاریجانی در سخنانی با تاکید بر این‌که برخی به دنبال بدیل سازی اصل نظام روحانیت بودند اظهار داشت: آنها با غوغاسالاری و فریب‌کاری به دنبال خدشه‌دار شدن جایگاه روحانیت در اسلام بوده‌اند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی‌(ره) و تاکیدات ایشان بر حفظ اصالت و مبانی عقلانی تداوم اسلام ناب تضمین شد.

سپس، خداکرم جلالی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سخنانی بر اهمیت حفظ انفال تاکید کرد و گفت: با کمک و هدایت‌های داعیانه مراجع عظام تقلید و علما خواستار فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ منابع طبیعی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha