یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سالنامه امید

سالنامه «امید» به همت جمعی از محققان و پژوهشگران حوزه به منظور معرفی عظمت‌های انقلاب از نگاه اندیشمندان و سیاستمداران داخل و خارج و نیز دستاوردهای عظیم ملت ایران در 35 سال گذشته برای سال 93 تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با مرور این سالنما می توان علاوه بر آشنایی با روزشمار  وقایع سال و اتفاقات مختلف مربوط به دوران نهضت انقلابی و هشت سال دفاع مقدس، مجموعه دستاوردها و پیروزی های ملت ایران در عرصه های مختلف دفاعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و نیز آمار رشد و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون را مطالعه نمود.

در این سررسید نکات و مطالب متنوعی در حوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی به همراه احادیث، بیانات بزرگان نظام و نکات آموزنده ای به چاپ رسیده است.

*لحظه به لحظه با انقلاب

با مرور این سالنما می توان علاوه بر آشنایی با روزشمار  وقایع سال و اتفاقات مختلف مربوط به دوران نهضت انقلابی و هشت سال دفاع مقدس، مجموعه دستاوردها و پیروزی های ملت ایران در عرصه های مختلف دفاعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و نیز آمار رشد و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون را مطالعه نمود.

*بیانات معصومین و علما

علاوه بر این در مرور روزانه این سررسید، می توان به مناسبتهای مختلف، بیانات حضرات معصومین(ع) و نیز سخنان مراجع عظام، علمای گرام و رهبران عظیم الشأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مشاهده نمود.

*معرفی کتاب انقلاب

یکی از بخش های ارزشمند و بسیار سودمند این سالنما را باید بخش معرفی «کتاب انقلاب» که در آن آن هر هفته مجموعه کتابهایی که در حوزه معارف انقلاب اسلامی و با مضمون و رویکرد این رخداد عظیم جهانی در قرن اخیر است معرفی گردیده و مخاطبان، می توانند ضمن آشنایی با عناوین این آثار، شمایی کلی از محتویات آن را دریابند.

*انقلاب از نگاه سیاستمداران دنیا

با مرور روزهای این سالنما می توان سخنان متنوعی از بزرگان اندیشه و سیاستمداران نخبه جهان را درباره انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مطالعه نمود که جملگی بر عظمت و شوکت و پیروزی های پیاپی و موفقیت های خیره کننده این ملت بزرگ و تبعات مبارک آن در سال 1357صحه گذارده اند.

معرفی پایگاه اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، کارنامه عملکرد نظام اسلامی در مناطق محروم و وصیتنامه سیاسی- الهی امام خمینی(ره) از دیگر بخشهای این سالنمای ارزشمند و پربار است که در واقع دایرة المعارفی فشرده و گویا و جذاب در حوزه بازنمایی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعات زیبا و آسمانی و موفقیتهای مادی متنوع انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف طی سالهای گذشته است.

این سالنما به همت جمعی از طلاب و فضلای خوشفکر حوزه به منظور معرفی عظمت‌های انقلاب اسلامی بدون هیچ نگاه سیاسی در ادوار مختلف دولت‌ها تهیه و تدوین شده است.

علاقه‌مندان برای این سالنامه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نشانی www.dastavardha.com  مراجعه و یا با تلفن 97-37835096-025 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha