دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
ق

آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در نخستین روز از سال 1393از شهرک معارفی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌‌الله علیها دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ آیت‌الله اسداله ایمانی با حضور در شبستان نجمه‌خاتون حرم مطهر از شهرک معارفی بازدید کرد و ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد نمایشگاه از خداوند متعال آرزوی توفیق و سلامت برای مسؤولان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و خدمت‌کاران این کار خدا پسندانه نمود.

آیت‌الله ایمانی، امام جمعه فارس ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف به بیان مطالب و پیشنهادات خود برای بهتر شدن امور مربوطه پرداخت.

آیت‌الله ایمانی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شهرک معارف، از عوامل، مسؤولان و دست اندرکاران این طرح اسلامی نسبت به بیان مطالب دینی در قالب بازی و سرگرمی تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است در بازدید آیت‌الله ایمانی از شهرک معارف، حجج اسلام روح الله فاطمی نسب، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و سید محمد صادقی آرمان، مدیر کل تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گزارشی از عملکرد نمایشگاه شهرک معارفی ارائه دادند.

شهرک معارف تا سیزده فروردین ماه سال 93 همه روزه از ساعت 10 تا 14:30 در نوبت صبح و 17 تا 21:30 در نوبت عصر و شب پذیرای علاقه مندان است .

انتهای پیام// 15/ 313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha