دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت‌الاسلام صادقی آرمان

مدیر کل تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از حضور بیش از 36 هزار نفر در شش روز نخست آغاز به کار شهرک معارفی حرم مطهر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر اظهار داشت: در شش روز نخست آغاز به کار شهرک معارفی 36 هزار و صد و هفده نفر از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها از این شهرک بازدید کردند.

مدیر کل تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه علیها السلام، با اشاره به این‌که افراد ضمن بازدید از شهرک معارفی در مسابقات و بازی‌های مختلف نیز شرکت کردند، تأکید کرد: 4 هزار و ششصد و هشتاد نفر تاکنون به سبب شرکت در مسابقات و بازی‌ها مختلف از شهرک معارفی جایزه دریافت کرده‌اند.

وی یادآور شد: خوشبختانه تاکنون بخش‌های مختلف شهرک معارفی همانند بخش کودک، خردسال، نوجوان، جوان، بزرگسال و عمومی شاهد حضور چشم‌گیری از بازدیدکننده‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام صادقی آرمان، بیان داشت: افزون‌بر حضور گسترده زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه علیها السلام در بخش برادران، بخش خواهران شهرک معارفی نیز شاهد حضور تعداد زیادی از بانوان بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آستان مقدس قم با بیان این‌که آموزه‌های اسلامی در شهرک معارفی به صورت بازی و سرگرمی به بازدید کنندگان ارائه می‌شود، بیان داشت: شهرک معارفی صرفا برای بازدید افتتاح نشده است بلکه اثرگذاری ماندگار نیز از اهداف مهم این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: هم‌جواری شهرک معارفی با آستان مقدس کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها از جمله امتیازات این شهرک است، چرا که زائران ضمن زیارت بارگاه ملکوتی دختر امام موسی کاظم علیهماالسلام در قالب بازی و سرگرمی با معارف و آموزه‌های اسلامی آشنا شده و ساعات خوشی را در این نمایشگاه سپری می‌کنند.

حجت‌الاسلام صادقی آرمان، برپایی شهرک معارفی را از کارهای بی نظیر کشور خواند و گفت: خوشبختانه روزانه شاهد حضور هزاران نفر از هموطنان عزیزمان در شهرک معارف هستیم.

مدیر کل تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها السلام با تأکید بر این‌که شهرک معارفی با حمایت تولیت آستان مقدس بر پا شده است، اظهار داشت: شهرک معارفی از کارهای نو و جذاب است که به همت مسئولان حرم دختر موسی بن جعفر علیه السلام برپا شده و محیطی معنوی و فرهنگی در پیش روی خانواده‌ها قرار داده است.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌تواند جهت بازید از شهرک معارفی همه روزه تا 13 فروردین ماه سال جاری از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 22 در شبستان نجمه خاتون حرم کریمه‌ اهل‌بیت سلام‌الله علیها از امکانات این شهرک استفاده کنند. انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha