جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله نعیم‌آبادی

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با تاکید براینکه تنها راه خروج از بن بست ها ی کشور اجرای منویات رهبری است گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو فرهنگ سازی است.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان«اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهارداشت: رهبر فرزانه انقلاب، ابتدای هرسال با انتخاب نام آن سال، مسیر یکساله کشور را با توجه به اوضاع و احوال ایران  و جهان مشخص می کنند .

وی افزود: مقام معظم رهبری به عنوان یک نعمت الهی همواره به موقع در مسایل کشور ورود کرده و راهنمایی ها و هشدارهای لازم را بیان می کنند .

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با تاکید براینکه پیشرفت و موفقیت کشور در گرو پیروی از هدایت های رهبری است، گفت:  در بحث شعار سال آنچه مهم است این مسئله می باشد که همگان بدانند این توصیه های رهبری نیازهای اساسی کشور بوده و همه باید در نوع خود به اجرایی کردن آن همت بگمارند.

وی با تاکید بر عملیاتی کردن منویات رهبری تصریح کرد: اینکه در مورد نامگذاری سال ، مدیران وارد شده و صرفا سخنرانی کرده و شعار دهند ، هرگز مورد قبول نیست بلکه ما نیازمند عمل در امور هستیم.

امام جمعه بندرعباس، خاطرنشان ساخت: مسئله اقتصاد از جمله مباحثی است که رهبر فرزانه انقلاب درچند سال اخیر، با توجه به شیطنت ها و خیال خام استکبار جهانی برای ضربه زدن به اقتصاد ایران، تاکید ویژه ای بر این امر کرده و راهکارهای لازم را بیان کرده اند.

وی با تاکید براینکه امروز باید در مسایل اقتصادی ، تکیه برتوان داخلی باشد، تصریح کرد: تنها راه خروج از بن بست ها ی کشور اجرای منویات رهبری است.

آیت الله نعیم آبادی،  با اشاره به اهمیت فرهنگ و قرار گیری آن در ردیف اقتصاد در نامگذاری امسال ابرازداشت:  حل مشکلات اقتصادی در مرحله اول نیازمند فرهنگ سازی در همه ابعاد است ، امروز بسیاری از افراد کار را خلاصه در پشت میز نشستن می دانند در صورتیکه این تفکر اشتباه بوده و هر کار در هر بخشی از کشور که نیاز روز باشد مقدس است .

به گفته وی، امروز باید کوشش شود تا در مرحله اول کشور از اقتصاد  تک بعدی و وابستگی به ذخایر نفتی رهایی یابد و این مهم تنها در گرو فرهنگ سازی لازم در این زمینه محقق می گردد.

 انتهای پیام 18/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha