جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ل

چرا به كتاب ها و فيلم هايي كه ساليان متمادي به خاطر بي محتوايي وترويج فرهنگ منحط غربي در بايگاني ادارات خاك خورده و اجازه نشر پيدا نمي كردند، مجوز نشر مي دهيد؟!

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمين طيبي فر، در گردهمایی فرماندهان و اعضای شوراهای پایگاه های مقاومت بسیج طلاب، در قم با اشاره به این که تمام مخالفت هايي كه در طول تاريخ با دين و ارزش های دینی صورت گرفته، به منظور حذف و يا دست كاري در آن بوده است، گفت: در نظام جمهوري اسلامي بايد مسئولان جايگاه خود را بشناسند و با حركت در مسير دین، از محدوده اي كه مقام معظم رهبري به عنوان سكاندار نظام براي آنها ترسيم كرده، تجاوز ننمايند.

وی تصریح کرد: کسانی که فرقی بین هنر ارزشی و غیر ارزشی نمی گذارند و یا برای علوم انسانی خط قرمز قائل نیستند و یا از وحرکت های براندازانه سخن می گویند، به دنبال حذف یا دستکاری در ارزش های دینی هستند.

فرمانده تیپ تبليغي - رزمي امام جعفر صادق(ع) در ادامه با اشاره به جايگاه و اولويت فرهنگ در نظام اسلامي، نگراني مقام معظم رهبري در حوزه فرهنگ را ياد آور شد و با برشمردن مصاديقي از سهل انگاري هاي متولیان فرهنگی، خطاب به آنان ابراز داشت: چرا به كتابها و فيلم هايي كه ساليان متمادي به خاطر بي محتوايي وترويج فرهنگ منحط غربي در بايگاني ادارات خاك خورده واجازه نشر پيدا نمي كردند، مجوز نشر مي دهيد؟!

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در پایان با تاكيد بر لزوم توجه به اخلاق اسلامی، خواستار توسعه كمي وكيفي و پژوهش محوري در حلقه هاي صالحين، راه اندازي اتاق فكر درپايگاه ها بسیج طلاب، شناسايي ومعرفي افرادی كه با مخفي كاري در صدد اشاعه و تبليغ ديدگاه هاي انحرافي وكاذب شد.

در این گردهمایی همچنین، چند تن از فرماندهان حوزه هاي مقاومت، نقطه نظرات و پيشنهادات خود را برای اجراء هر چه بهتر برنامه هاي بسيج ارائه كردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha