سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 329765
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
حجت‌الاسلام سعیدی

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت:‌ افرادی که در قم حضور دارند، اگر حریم‌ها و ارزش‌ها را بشکند؛ مسئولیت سنگینی در پیشگاه الهی خواهند داشت و بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امروز در نشستی با مدیرعامل و معاونان شرکت برق استان قم، گفت: خدمت در قم افتخار ویژه ای است که روایات موجود، گواهی بر این سخن است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه مصعومه(س) افزود: وقتی مردم در حرم مقدس یکی از معصومین علیهم‌السلام قرار حضور می یابند، آن مکان را محلی امنی برای خود می‌دانند؛ بر اساس روایات،‌ قم حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام است؛‌ از این رو تمام این شهر مقدس است.

وی با بیان این که خدمت در حرم اهل‌بیت(ع) حساسیت زیادی دارد، ‌افزود: باید قدر خدمت در شهر کریمه اهل بیت(س) را بدانیم و نسبت به مسئولیت خطیر خود آگاه باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که کارهای ضد ارزش بی پاسخ نخواهد ماند، ابراز داشت: مسئولان قم باید بدانند که مدیون اهل بیت(ع) هستند؛ در چنین شرایطی، کمترین کوتاهی،‌ برای ما مسئولیت ایجاد می‌کند.

امام جمعه قم در پایان ابراز امیدواری کرد که خادمان اهل‌بیت علیهم‌ السلام در مسیر خدمت به مردم، موفق بوده و در پشگاه حضرت حق سربلند باشند.

انتهای پیام// 15/ 313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha