جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله علوی

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی با انتقاد از وضع نامناسب عفاف و حجاب در سطح قم، گفتند: اگر دستورات دینی و حدود الهی در جامعه اجراء نشود، جامعه به انحراف و بی‌بند و باری کشیده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان قم، گفتند: قم باید از لحاظ علمی، اخلاقی، فرهنگی و ...، الگوی دیگر استان ها باشد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با انتقاد از وضع نامناسب حجاب در سطح قم، افزودند: اگر دستورات دینی و حدود الهی در جامعه اجراء نشود، جامعه به انحراف و بی‌بند و باری کشیده خواهد شد.

ایشان افزودند اگر مسئولین فرهنگی جامعه دینی را رها کنند و هر شخصی بخواهد در مسئله دینی و فرهنگی نظری بدهد  کار به نتیجه نخواهد رسید.

معظم له با بیان این که همه در قبال مسائل فرهنگی مسئول هستند و باید فردای قیامت پاسخگو باشند، تصریح کردند: کم توجهی به فرهنگ آسیب های فراوانی برای جامعه خواهد داشت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم معرفت افزایی جوانان، تاکید کردند: باید جوانان را با احکام دینی، مبانی و اصول نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه بیشتر آشنا کنیم تا زمینه سعادت آنان فراهم شود.

ایشان با بیان این که اگر معرفت دینی جوانان تقویت شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی حل خواهد شد، یادآور شدند:  متولیان فرهنگی باید در راستای ترویج فرهنگ اسلامی همه توان خود را بکار گیرند.

معظم له در پایان خاطرنشان کردند: اگر مسئولین فرهنگی نسبت به مسائل دین و انقلاب، معرفت کافی داشته باشند، می‌توانند این مطالب را به قشر جوان انتقال دهند تا دچار انحرافات نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha