یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 330887
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
حجت‌الاسلام حبیبی

مدیرمدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) زرگرشهر از پیشرفت 30 درصدی ساخت ساختمان این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام یونس حبیبی افروزی،در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اشاره به اینکه مدرسه امام حسن مجتبی(ع) زرگر شهر ، بابل، در زمینی به مساحت 5500 مترمربع در بهمن ماه سال 1390 بدست مدیرسابق حوزه‌های علمیه کشور،آیت الله مقتدایی،کلنگ زده شده است، اظهارداشت: این مدرسه دارای، 6500 متر زیربنا است که در در دو مرحله ساخته می‌شود.

وی افزود: فاز اول با زیربنایی حدود هزار و 500 متر در حال ساخت بوده و مراحل بعدی در فازهای بعدی ساخته خواهد شد

مدیرمدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) زرگرشهر، با یادآوری اینکه در حال حاضر ساخت، این مدرسه 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، خاطرنشان ساخت: مدرسه علمیه فعلا بطور موقت در مجتمع آموزشی شهیدان غلامی زرگرشهر فعالیت داشته و ساختمان اصلی آن در سه طبقه در حال احداث است که ظرفیت بیش از 400 طلبه را خواهد داشت.

وی در ادامه با یادآوری اینکه پذیرش این مدرسه از سال 91 با 30 طلبه آغاز شده ابراز داشت: برای سال تحصیلی جدید نیز بالغ بر 25 نفر پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام حبیبی، در ادامه با اشاره به نظام آموزشی این مدرسه بیان داشت: برنامه هایی که در این مدرسه اجراء می‌شود به دو دسته برنامه‌های سراسری و ابلاغی از سوی حوزه‌های علمیه و اختصاصی تقسیم می شود که در بخش اول، برنامه هایی که در قالب آئین نامه آموزشی از مرکز قم برای مدرسه علمیه بخشنامه می شود بطور کامل در این مدرسه اجراء می‌‌شود.

وی ادامه داد: دسته دوم ، برنامه ای است که مدرسه در کنار برنامه های قم تنظیم نموده و در حال اجراء است برای ارتقاء سطح کیفی تعلیم و تربیت طلاب بسیارمفید بوده و توانسته مثمر ثمر باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha