سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
معاونت تهذیب

معاون تهذیب حوزه علمیه سیستان و بلوچستان از تدوین تقویم تهذیبی این استان خبرداد.

حجت الاسلام دین پرور، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه های آتی  معاونت تهذیب حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از جمله مباحث مهم کاری در حال حاضر ، موضوع پذیرش طلاب است که در همین زمینه مصاحبه ها انجام شده و در صدد برنامه ریزی برای دوره اختبار و تثبیت هستیم .

وی افزود: مباحث تهذیبی  از موضوعات مهم این دوره است که با حضور اساتید مبرز این معاونت برگزار خواهد شد تا افرادی وارد حوزه شوند که علاوه بر توانمندی علمی مزین به مسائل اخلاقی هم باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم چنین هم اکنون تقویم تهذیبی این حوزه تدوین شده و برنامه های تهذیبی یک سال آینده این مدارس ابلاغ شده است.

به گفته وی، در این طرح علاوه بر برنامه های تهذیبی طلاب در سال جاری ، برنامه های سال تحصیلی جدید که از مهرماه با حضور طلاب جدید الورود آغاز می گردد نیز برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام دین پرور، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که هم اکنون بالغ بر 11مدرسه علمیه برادران در سطح استان مشغول فعالیت هستند، ابرازداشت: اعزام مشاور به مدارس علمیه استان از دیگر برنامه‌های این معاونت است که آغاز شده است.

وی تصرح کرد: هم چنین تعدادی مشاور خانواده نیز به مدارس استان هم اعزام شده اند تا در مورد مسائل خانوادگی به طلاب مشاوره های لازم را ارائه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha