شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 331781
۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
یا مهدی

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس از برگزاری مسابقه مهدویت بین 6 هزار طلبه این استان خبرداد.

حجت الاسلام فولادی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با تبریک میلاد امام عصر(عج) به تبیین برنامه های حوزه علمیه فارس به مناسبت نیمه شعبان اشاره و اظهارداشت: مهدویت از ارکان اصلی مذهب حقه تشیع بوده  و ما وظیفه مهمی در راستای نهادینه کردن سبک زندگی مهدوی در جامعه داریم.

وی، وظایف طلاب را در آشنایی بیشتر مردم با معارف مهدوی و معرفت افزایی جوانان بسیار سنگین عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا جهت تربیت طلاب توانمند در  عرصه مهدویت که بتوانند به راحتی به شبهات این عرصه پاسخ دهند، کارگاههایی به طور متناوب در حوزه علمیه استان فارس برگزار می گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه فارس، ابرازداشت: هفته جاری نیز کارگاهی با حضور 12 نفر از طلاب برگزیده در حوزه این استان برگزار گردید که در آن طلاب ضمن آشنایی با ابعاد گوناگون مهدویت، با شبهات این عرصه نیز آشنا گردیدند.

 وی، اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان را از جمله برنامه های این ایام اعلام و بیان داشت: از دیگر برنامه های این ایام برگزاری مسابقات مهدوی است که بین تمام طلاب استان برگزار می گردد.

حجت الاسلام فولادی، با بیان این مطلب که  منبع این مسابقه نشریه " آشتی با امام زمان(عج)"  است، تصریح کرد: این نشریه بین تمام مدارس و بیش از 6 هزار طلبه استان و خانواده ایشان توزیع شده است.

به گفته وی، به افراد برتر این مسابقه جوایز نفیسی اهداخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha