یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
طلاب

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) آباده با اشاره به خوش نامی این حوزه در آموزش طلاب در سطح استان، گفت: در سال تحصیلی گذشته تعداد 170 نفر طلبه در این مدرسه به تحصیل مشغول بوده‌اند.

حجت الاسلام سید محمد عمادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، افزود: به جز پایه 9 که درسال گذشته در مدرسه علمیه امام صادق (ع) آباده تشکیل نشد، این تعداد طلبه در رشته فقه و اصول و پایه یک تا 10 به تحصیل مشغول بوده‌اند.

وی با اشاره به حضور تعدادی از طلاب حافظ قرآن در این مدرسه علمیه،‌ خاطرنشان کرد: این مدرسه علمیه تقریبا از حوزه‌های خوش‌نام استان است و این نکته در سخنان آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) در سفری که به این شهرستان داشتند، مورد اشاره قرار گرفت.

حجت الاسلام عمادی با اشاره به تلاش، پشتکار و استعداد طلاب این مدرسه علمیه، یکی از علل خوش‌نامی این حوزه را   درصد بالای قبولی و نمرات بالای طلاب مشغول به تحصیل در این مدرسه دانست.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) آباده با اشاره به ثبت‌نام طلاب جدید در مدرسه علمیه امام صادق (ع) آباده، اظهار کرد: فرآیند ثبت نام داوطلبان حضور در این مدرسه انجام شده و مصاحبه این افراد نیز به پایان رسیده است و در سال تحصیلی جدید 35 طلبه به تحصیل علوم دینی مشغول می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا خ IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام.چگونه باید در حوزه علمیه امام صادق ع ثبت نام کنم.