شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
حجت‌الاسلام حسینی مقدم فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با تاکید بر بهره برداری هر چه بیشتر از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، بیش از 410 مبلغ در استان به فعالیت های تبلیغی می پردازند.

حجتالاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم، در گفتوگو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به برنامههای اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در ماه مبارک رمضان، افزود: در ماه مبارک رمضان طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی در بیش از 280 امام زاده استان برگزار می شود.

وی با اشاره به ظرفیتهای معنوی ماه مبارک رمضان و تأکید بر بهره برداری هر چه بیشتر از این فرصت، تصریح کرد:  20 خیمه معرفت در استان برپا و 210 نفر از مبلغان حوزه علمیه قم نیز به امامزادگان استان اعزام میشوند.

حجت الاسلام حسینی مقدم، به برنامههای فرهنگی برای دانشآموزان و زائران، اشاره و ادامه داد: علاوه بر مبلغان اعزامی، 200 نفر از روحانیون بومی فارس نیز به ارائه فعالیتهای فرهنگی برای دانش آموزان و زائران می‌پردازد.

وی، از اعزام گروه رصد و رویت هلال ماه از رصدخانه آستان سید علاءالدین حسین (ع) به ارتفاعات قله دنا نیز خبر داد و گفت: این گروه جمعه هفته جاری به ارتفاعات اعزام میشوند و نتایج کارشان را به ستاد استهلال اعلام میکنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، با اعلام آغاز ثبت نام علاقه‌مندان به حفظ کلام وحی در قالب طرح ملی حفظ قرآن کریم در استان خاطرنشان ساخت: بر اساس سهمیهبندی انجام شده، 20 هزار نفر از شهروندان استان فارس میتوانند در این طرح ثبت نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha