شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به ظرفیت های معنوی در استان فارس، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان سه هزار مبلغ در سطح استان فارس به فعالیت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام  سید ولی الله محمودی نژاد درجلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان بیش از دو هزار مبلغ در مناطق مختلف در فارس اعزام شده اند و با ادامه این طرح و تا پایان ماه مبارک بیش از سه هزار مبلغ به مناطق مختلف مردمی اعزام می شوند.

وی با معرفی اعزام مبلغان و مبلغات به مناطق مختلف در ماه مبارک رمضان به عنوان برنامه های معمول سازمان تبلیغات اسلامی، افزود:  این اعزام با همکاری دیگر نهاد از جمله مدیریت حوزه ها و اوقاف و امور خیریه در سطحی وسیع تر نسبت به سال گذشته صورت گرفته است.

حجت الاسلام محمودی نژاد از دعوت مبلغان و مبلغات متخصص برای سخنرانی در نهادهای نظامی، انتظامی و دانشگاهی در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم که حضور این مبلغان کمیت و کیفیت تبلیغ را در نهادهای مذکور ارتقا بخشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به مسئله روزه خواری علنی در سطح جامعه در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: برای مقابله با روزه خواری علنی در سطح جامعه باید تدبیری اندیشیده شود.

حجت الاسلام  محمودی نژاد با تأکید بر توجه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برای مقابله با مفاسد روزه خواری در جامعه، گفت: باید فضاسازی محیطی در ماه رمضان به سمت و سوی کاهش روزه خواری باشد که برای این منظور می توان با تشکیل ستاد و حرکتی هماهنگ از گسترش روزه خواری علنی در سطح جامعه جلوگیری کرد.

وی با مطلوب دانستن فعالیت ائمه جمعه شهرستان های استان در تذکر نسبت به روزه خواری در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: باید دستگاه های فرهنگ ساز همچون صدا و سیما نیز با تولید برنامه های فرهنگی، زشتی و نامشروع بودن روزه خواری را در جامعه تبلیغ کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به ظرفیت مبلغان این سازمان در توسعه عقاید و فرهنگ دینی، از آمادگی این سازمان برای اعزام مبلغ متخصص و کارآمد به اماکنی خبر داد که دستگاه های دولتی در ماه مبارک رمضان می توانند برای بهره برداری معنوی در اختیار عموم قرار دهند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha