جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دکتر علی اصغر کاراندیش

معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط با حوزه و مراجع عظام تقلید را برای رفع مشکلات فرهنگی ضروری خواند و تصریح کرد: برای رفع مشکلات فرهنگی باید از رهنمودهای مراجع و علما بهره برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر علی اصغر کاراندیش، امروز در نشستی با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) قم، با اشاره به این که حمایت و رهنمود‌های علما و بزرگان دینی در پیشبرد امور اهمیت بسیاری دارد، گفت: حوزه کاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه وسیعی است. یکی از دلایل این گستردگی، ‌انتقال فرهنگ اسلامی و انقلابی به جامعه از طرق مختلف است.

وی، ارتباط با حوزه، مراجع عظام تقلید و علما را برای رفع مشکلات فرهنگی ضروری خواند و تصریح کرد: برای برطرف شدن مشکلات فرهنگی باید از رهنمودهای مراجع و علما بهره برد.

کاراندیش، همچنین به توزیع بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها اشاره کرد و گفت: در گذشته توزیع این اعتبار در استان‌ها با مشکلاتی همراه بود؛ به این معنی که این اعتبارات بیشتر در تهران هزینه شده و به استان‌ها سهم کمی اختصاص می‌یافت که در مدیریت جدید،‌ این توزیع با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

معاون توسعه، ‌مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سال 93، بیشتر بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان‌‌ها تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام// 15/ 313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha