جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حجت‌الاسلام اعرافی

رییس جامعة المصطفی العالمیه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان تبلیغی استان اصفهان گفت: امروز موانع بسیاری درسر راه تبلیغ وجود دارد که برای رفع آن نیازمند نگاه عمیق وکارشناسی هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی، رییس جامعة المصطفی العالمیه امروز، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان تبلیغی استان اصفهان و مجمع بزرگ مبلغان ماه رمضان که در موسسه اهل بیت(ع) برگزارشد، با تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهارداشت: همه ما باید رمضان حقیقی را درک کنیم و علما باید ضمن درک حقیقی ماه مبارک رمضان، فضائل این ماه و ویژگی های آن را برای همگان تبیین کنند.

وی با اشاره به نقش علما در شرایط فعلی، افزود: علما باید با سخنان جامع و ارزنده جامعه را به سوی پاکی ها هدایت کنند.

به گفته عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، ارزش های دینی ما دارای استدلالهای قاطع است و حیات بشر نیز در گرو این ارزشهاست که باید ضرورت آن را برای دیگر ملت ها تبیین کرد.

وی در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه اصفهان، مهد علمای به نام و مشهور است، گفت: حوزه علمیه اصفهان در فقه، تفسیر و دیگر علوم دینی در کشور سرآمد و الگو است.

رییس جامعة المصطفی العالمیه، دنیای امروز را یکی از پرچالش ترین زمان های تبلیغی دانست و گفت: موانع بسیاری درسر راه تبلیغ وجود دارد که نیازمند نگاه عمیق وکارشناسی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha