جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 334475
۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
حجت‌الاسلام پوراکبر - مدیر حوزه بابل

مدیر حوزه علمیه بابل از برگزاری دوره ارتقایی دروس طلاب با حضور 200 طلبه در این حوزه خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین پوراکبر در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به فرا رسیدن ایام تابستان و مقارن شدن آن با ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای طلاب است تا در این ماه توجه بیشتری به خود سازی داشته و دراین زمینه همت بگمارند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه بابل در ایام تابستان تعطیل نبوده و طلاب به تحقیق و تحصیل خود مشغول اند، افزود: در ایام تابستان برنامه های متعددی برای طلاب در راستای افزایش سطح علمی  در نظر گرفته شده است .

مدیر حوزه علمیه بابل افزود : از جمله برنامه هایی که هم اکنون در حال برگزاری است اردوی مبانی اندیشه اسلامی طلاب حوزه علمیه بابل در قالب طرح ولایت در شهرستان دماوند است که در همین راستا بیش از 30 نفر از طلاب این حوزه در این دوره حضور یافتند.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه هایی که در حوزه بابل در حال برگزاری است ، دوره ارتقایی دروس حوزه با حضور بیش از 200 طلبه از 13 استان کشور است .

حجت الاسلام و المسلمین پوراکبر، با بیان این مطلب که این دوره در مدرسه علمیه فیضیه بابل در حال برگزاری است، ابرازداشت:  این دوره از ابتدای تابستان سال جاری آغاز و به مدت 45 روز ادامه خواهد داشت که در پایان دوره امتحان مربوط دروس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام من چگونه ثبت نام کنم؟
  • حامدبامری IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    خوب