سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 334875
۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
چراغی پور ایلام

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزای حوزه، با اشاره به فرا رسیدن 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب، اظهارداشت: در هیمن راستا همایشی با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه در این همایش از بزیدگان جشنواره گلبرگ عفاف در ایلام، تجلیل می شود، تصریح کرد: جشنواره گلبرگ حجاب و عفاف در سه بخش پوستر، قطعه ادبی و شعر حجاب و عفاف برگزار شده که در این مراسم از 6 نفر از برگزیدگان با اهدای لوح سپاس تجلیل می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: این جشنواره با حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان ایلام و به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان و برگزار شده است.

حجت الاسلام چراغی پور، تصریح کرد: سخنرانی در خصوص نقش حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، برگزاری مسابقه فرهنگی، اهدای بسته های فرهنگی، بازدید از نمایشگاه کتاب قرآنی و سخنرانی سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام از برنامه های جانبی این مراسم است.

وی، با بیان اینکه دبیرخانه کانون های مساجد برنامه های متنوعی در طول سال در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگزار می کند، گفت: ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای احیای فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی(س) در جامعه، مبارزه فکری و فرهنگی با بدحجابی و بی حجابی که ارزش نهادن به مقام والای زن در جماعه است، دوره آموزشی و همایش هایی در حوزه عفاف و حجاب برگزار می کند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، خاطرنشان ساخت: این همایش ساعت 10 صبح روز شنبه 21 تیر همزمان با روز ملی عفاف و حجاب در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار خواهدشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha