شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شجاعی کیاسری

"با میزگرد گرفتن و هم‎اندیشی‎های تشریفاتی، تاکیدات مقام معظم رهبری بر عفاف و حجاب به ثمر نمی‎نشیند. صداوسیما فرهنگ‎سازی عفاف و حجاب را از بدنه خود آغاز کند."

به گزارش خبرگزاری حوزه، نایب رییس شورای نظارت بر صداوسیما با انتقاد شدید از لوس شدن موضوع عفاف و حجاب و نگاههای شعارگونه به این مقوله اظهار داشت: با میزگرد گرفتن و هماندیشیهای تشریفاتی، تاکیدات مقام معظم رهبری بر عفاف و حجاب به ثمر نمینشیند.

«سیدرمضان شجاعیکیاسری» با بیان اینکه "صداوسیما فرهنگسازی عفاف و حجاب را از بدنه خود آغاز کند" تصریح کرد: برخی از مجریان و کارشناسان خانم که در این سازمان مشغول هستند، پس از خروج از جام جم، با پوشش بسیار نامناسبی ظاهر میشوند.

وی که با خبرنگار حوزه گفتگو میکرد افزود: چنین اتفاقاتی، باورهای مردم را فرو میریزد و اعتبار سازمان صداوسیما را زیر سوال میبرد، درنتیجه رسانه ملی تاثیرگذاری خود را از دست خواهد داد.

نایب رییس شورای نظارت بر صداوسیما، نقشهای برخی از تولیدات سینمایی و سریالی این سازمان را مخرب خواند و گفت: برخی مواقع، اثری ساخته میشود که با وجود چادری بودن یک بازیگر، علناً فلسفه پوشش چادر زیر سوال میرود. باید بازیگرانی به خدمت گرفته شوند که دیدگاهشان مبتنی بر باورهای دینی و انقلابی باشد.

شجاعیکیاسری با اشاره به تبلیغات سوء شبکههای برون مرزی برای از بین بردن سلامت خانوادههای ایرانی خاطرنشان کرد: صداوسیما رسالت سنگینی را بر دوش دارد. باید به فکر راه حلی بنیادی بود و عزم شبکههای معاند فارسیزبان را جدی گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که "چرا شورای نظارت بر صداوسیما قدرتی برای جلوگیری از تولیدات ضدارزشی ندارد" اظهار داشت: اعضای شورا مرتباً تخلفات و مشکلات را گزارش میدهند لکن سازمان صداوسیما به تمام نامههای ما پاسخ نمیدهد.

نایب رییس شورای نظارت بر صداوسیما در پایان به خبرنگار حوزه گفت: اخیراً قانونی در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصویب شده که دایره اختیارات شورای نظارت بر صداوسیما را افزایش میدهد. البته تاکنون این خبر رسانهای نشده بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha