شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حشمتی

"مسئله تاسیس فضایی مناسب برای نمایشگاه دائمی قرآن و عترت شهر تهران با دولت و شهردار تهران مطرح شده است."

 

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام حشمتی با بیان اینکه ما از شهرداری تهران و دولت می خواهیم که برای برپایی یک نمایشگاه فرهنگی اقدامی جدی نمایند گفت: برای اینکه بتوان از علاقه مندان به ساحت قرآن پذیرایی قابل قبولی کرد باید به فکر ایجاد یک نمایشگاه دائمی در فضایی مناسب بود.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به اینکه این دوره از نمایشگاه قرآن به جهت همجواری با شهدای گمنام و در فضایی معنوی دارای ویژگی خاصی بود گفت: این فرصت بوجود آمده به هنرمندان این امکان را داد تا در قالب کلام وحی هنر خود را متجلی کنند.

وی با ابراز تاسف از کشتار وحشیانه مردم فلسطین از سوی رژیم نامشروع اسرائیل گفت: این ایام مصادف شده با به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از زنان و کودکان غزه و مردم مظلوم فلسطین که ما از همین جا با این مردم مظلوم ابراز هم‌دردی می‌کنیم.

رئیس بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم استقبال مردم از نمایشگاه قرآن را خوب توصیف کرد و افزود: به دلیل همین استقبال بود که  زمان این نمایشگاه را دوبار تمدید کردیم. در برپایی این نمایشگاه 17 کمیته و 15 ستاد با هم تعامل و همکاری داشتند.

حجت‌الاسلام حشمتی خاطرنشان کرد: شهر تهران نیازمند یک نمایشگاه فرهنگی دائمی است تا بتوانیم از روزه‌داران و علاقه‌مندان به ساحت قرآن و عترت پذیرایی شایسته‌ای به عمل آوریم. ما همچنین درخواست تاسیس فضایی مناسب برای نمایشگاه دائمی قرآن و عترت شهر تهران را با دولت و شهردار تهران مطرح کردیم.

 

34/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha