شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
22

مسلمانان استرالیا یکی از مسؤولان دولتی را به خاطر جانبداری از حملات اسراییل به غزه وادار به استعفا کردند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، رییس شورای روابط اجتماعی دولت سیدنی که رییس اجرایی نمایندگان مجلس یهودی نیو ساوت ولز نیز میباشد به خاطر خشم عمومی جامعه مسلمان از سخنان وی در حمایت از حملات اسراییل علیه غزه از منصب خود استعفا کرد.

جامعه مسلمانان استرالیا به تازگی خواستار تحریم مشارکت در فعالیت ها و برنامه های کمیسیون روابط اجتماعی دولت ایالتی شده بودند تا زمانی که الحادف از منصب دولتی خود برکنار شود و در همین راستا مشارکت در میهمانی افطار نخست وزیر ایالتی را نیز در پنج شنبه گذشته تحریم کرده بودند.

همچنین شیخ شادی السلیمان دبیر کل شورای ائمه جماعات استرالیا نیز پس از سخنان الحادف در بیانیه ای از سوی دکتر ابراهیم ابومحمد مفتی استرالیا و شورای ائمه جماعات خواستار برکناری الحادف شده بود.

همچنین فشارهایی نیز از سوی شورای مسلمانان استرالیا در سیدنی به نمایندگی از جامعه مسلمان سیدنی برای برکناری الحادف اعمال شد که از میان فعالان این گروه میتوان به جو واکیم نویسنده استرالیایی لبنانی الاصل و حسن موسی رییس شورای تجاری عربی و دکتر احمد شبول و سناتور شوکت مسلمانی و خضر صالح عضو شورای استان کنتربری سیدنی اشاره کرد.

همچنین جمعیت اسلامی لبنان و جمعیت های دیگر اسلامی نیز بیانیه هایی در تحریم افطار نخست وزیر دولت ایالتی صادر کرده بودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha