شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آزمون

هفتمین آزمون ورودی معارف مهدویت با حضور 400 خواهر طلبه ، دانشجو و فعال فرهنگی بر گزار گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد،  حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر موسوی نسب در آغاز هفتمین آزمون پذیرش دانش پژوه معارف مهدویت، در مهدیه مشهد  گفت: در این آزمون 400 خواهر طلبه ، دانشجو و فعال فرهنگی شرکت  دارندکه از این تعداد 200 نفر به مرحله مصاحبه راه پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه که مصاحبه از پذیرفته شدگان از 30 مردادماه جاری آغاز خواهد شد ، افزود: پذیرفته شدگان نهایی از اول مهر وارد دوره های آموزشی معارف مهدویت خواهند شد .

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی ، از راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد برادران خبر داد و گفت: امتحان ورودی این مقطع تیر 93 برگزار شد و پذیرفته شدگان از اول مهر وارد مقطع کارشناسی ارشد(سطح سه) می شوند .  اساتید این دوره از مرکز تخصصی مهدویت قم خواهند بود البته قرار است به زودی مقطع کارشناسی ارشد خواهران نیز راه اندازی شود.

خاطرنشان می شود :مرکز تخصصی مهدویت خراسان رضوی زیر نظر مرکز تخصصی مهدویت و حوزه علمیه قم در بهار سال 1386 با پذیرش دانش پژوهان خواهر و برادر کار خود را آغاز کرد . این مرکز به صورت خودگردان و توسط خیرّین تا به امروز به کار خود ادامه داده است . فعالیت های مرکز تخصصی مهدویت شامل فعالیت های پژوهشی ، آموزشی ، تبلیغی و فرهنگی است. تاکنون مبلغان زیادی به شهرها و کشورهای همسایه اعزام شده اند . یکی از فعالیت های آموزشی و تبلیغی این مرکز، توزیع لوازم التحریر با موضوع امام زمان (عج) در مدارس و مهدهای کودک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha