سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
78

همایش مقدماتی کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری با حضور دبیر کنگره بین المللی جریانهای تکفیری و جمعی از علمای شیعه و سنی کشور، صبح امروز، ۲۶ مرداد در زاهدان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان،حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همایش مقدماتی کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری صبح امروز، 26 مردادماه در شهرستان زاهدان آغاز به‌کار کرده است.

وی افزود: گروه‌های تکفیری و افراطی امنیت کشورهای اسلامی را به خطر انداخته و از طرفی تأمین کننده اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه هستند و به نوعی امنیت را برای رژیم غاصب صهیونیستی فراهم میکنند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: گروههای افراطی با کشتارهای زیاد و با حربه تکفیر جامعه اسلامی، به نیابت از سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای استکباری و غربی، چهره‌ای خشن از اسلام در اذهان عمومی  ترسیم کردهاند.

وی بیان کرد: کنگره خطر جریان‌های انحرافی، افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی با هدف بحث و بررسی پیرامون افراطی‌گری و تکفیر در جهان اسلام و بصیرت‌افزایی امت اسلامی نسبت به چنین جریان‌هایی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بزمانی تأکید کرد: این همایش با حضور حجت الاسلام علیزاده موسوی دبیر کنگره بین المللی جریان های افراطی و تکفیری، حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان، مدیر‌کل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات کشور، آیت‌الله سلیمانی و مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امامان جمعه تشیّع و تسنن زاهدان  و جمعی از اساتید حوزه علمیه قم، علما، اندیشمندان تشیّع و تسنن استان، در محل سالن شهدای سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان در حال برگزاری است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha