چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام احمد سالک

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به رفاقت 40 ساله خود با مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی ابطحی گفت: مهمترین ویژگی بارز این مجاهد فقید خدمت به دل سوختگان اهل بیت بوده و عشق به اباعبدالله وی را به این مرتبه رساند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی، رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابعاد شخصیتی حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی ابطحی اظهار داشت: دوستی من با این فقید مجاهد قریب به 40 سال بوده و خاطرات بسیاری از ایشان در ذهن من به جای مانده است.

وی ایشان را از جمله عالمانی برشمرد که همواره با مردم ارتباط داشته و در میان آنها بود و افزود: یکی از مهمترین ویژگی های بارز این مجاهد فقید، خادمی اهل بیت(ع) بوده و همواره مراسم ذکر امام حسین(ع) در خانه وی برپا بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ولایت مداری و اطاعت از ولی امر را از دیگر شاخصه های حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی ابطحی برشمرد و تصریح کرد: مردم اصفهان از محضر وی در این زمینه درس های فراوانی آموخته اند.

گفتنی است حجت‌الاسلام سید مصطفی ابطحی، ازپیشگامان انقلاب اسلامی واز هم‌ فکران مرحوم پرورش در بنیان‌گذاری انقلاب دراستان اصفهان شامگاه سه‌ شنبه براثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

وی مسئولیت نماینده شورای نگهبان دراصفهان، رئیس آموزش و پرورش اصفهان و شهرستان اردستان،عضوهیئت موسس دانشگاه شهیداشرفی، نماینده ولی ‌فقیه در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی، معاون مالی سپاه پاسداران، رئیس کمیته انقلاب اسلامی، نماینده امام جمعه در شورای آموزش وپرورش اصفهان را در کارنامه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و علمی خود به ثبت رسانده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha