جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خبر گزاری حوزه

مسئول سازمان بسیج طلاب فارس با اشاره به صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران و اصرار غرب برای غیرصلح آمیز بودن آن، گفت: عقب ماندگی ایران تنها هدف غرب از ادعایش در موضوعات هسته‌ای کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام سید قاسم کاظمی‌نسب در نشستی سیاسی که در جمع طلاب بسیجی پایگاه مقاومت صدیقه کبری (س) پیرامون مسائل سیاسی منطقه و تاثیرات آن بر نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: افزایش سطح آگاهی طلاب و روحانیون نسبت به مسائل سیاسی باید بیش از پیش شود و نباید نسبت به آن بی تفاوت باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های سیاسی در مدارس علمیه بسیار مفید است، خاطرنشان کرد: این‌گونه نشست‌ها با هدف افزایش سطح آگاهی سیاسی طلاب و روحانیون بسیار مهم و تاثیرگذار است و نباید ترک شود.

حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب با اشاره به مسائل هسته‌ای کشور به عنوان یکی از مهمترین موضوعات جاری روز، اظهار کرد: مسائل هسته‌ای موضوعی بسیار مهم است و علی رغم اینکه سازمان‌های بین المللی صلح آمیز بودن فعالیت هسته‌ای آگاه است، اما بای توقف آن در تلاش اند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن استفاده نامشروع از این تکنولوژی و ساخت سلاح های مرگبار، تصریح کرد: این تلاش دشمنان برای شکست ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب تصریح کرد: ایران مورد علاقه آمریکا و جهان غرب، ایرانی شکست خورده و عقب مانده است و بحمدالله جوانان کشور عزیزمان با تمام تلاش این آرزوی دشمن را به باد خواهند داد، همانگونه که تا کنون این کار را انجام داده اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب فارس یکی از مسائل مهمی را که امروزه جهان اسلام را به تکاپو انداخته و باعث رنجش مسلمانان و غیر مسلمانان در سراسر جهان شده را حمله رژیم غاصب صهیونیست به مردم مظلوم غزه معرفی کرد.

حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب  افزود: یکی از مسائل سیاسی که این روزها باعث رنجش بسیاری از مردم جهان و باعث شده و مردم همه روزه با تظاهرات های پی در پی انزجار خود را از رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل ابراز دارند، حمله این رژیم جنایتکار به مردم بی دفاع غزه است.

وی تصریح کرد: در این جنگ نابرابر و ناعادلانه دست‌های پشت پرده زیادی وجود دارد که به‌طور مستقیم و یا غیرمستقیم به این جنگ دامن می زنند و به این رژیم کودک کش کمک می کنند که این نهایت بی شرمی این‌گونه کشور ها را می رساند.

مسئول سازمان بسیج طلاب فارس خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار یکی از این کشورهاست که با نهایت بی شرمی جنایات اسرائیل جنایتکار را دفاع این رژیم از خودش بیان می کند که این‌گونه استدلال ها در هیچ جای دنیا مورد قبول واقع نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha