شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جزایری

به یقین اطاعت از فرامین رهبری سبب اتحاد و انسجام ملت می شود؛ و اگر خلاف این عمل شود به مثابه لشکری بدون فرمانده است که هیچ کاربرد خاصی نخواهد ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دومین روز از همایش رشد و ارتقاء مدیران مجموعه های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خوزستان که در مشهد در حال برگزاری است، با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه آرمان های ناب اسلامی، اظهار داشت: دشمن هم اکنون با همه توان در تلاش برای نابود کردن بنیان های فکری جوانان این مرز و بوم بوده و برای این مهم از کلیه امکانات رسانه ای خود استفاده کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به راه اندازی شبکه ماهواره ای الأهواز، تصریح کرد: ما باید متکی به امکانات خودمان باشیم؛ درست است که شبکه الأهواز به تنهایی نمی تواند در مقابل این هجمه گسترده تهاجم مقاومت کند و مبارزه کند؛ اما باید دست در دست یکدیگر داد و با تکیه بر امکانات داخلی بر گسترش موج بیداری اسلامی در سراسر جهان فعالیت کرد.

ولایت فقیه، مهمترین عامل برای مقابله با دشمن

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با طرح این سؤال که «ما برای مقابله با دشمن چه امکاناتی در اختیار داریم»، گفت: ولایت فقیه، هم اکنون مهمترین عامل برای مقابله با دشمن بوده و ملت ایران باید با تکیه بر این ستون و اطاعت از سخنان و فرمایشات ایشان با دسیسه های دشمنان مقابله کرد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان، وحدت کلمه را دیگر عامل مقابله با دسیسه های دشمن عنوان کرد و تصریح کرد: ملت ایران به ویژه اقوام مختلف ایرانی باید با اتحاد و همدلی دست در دست یکدیگر داده و با این هجمه داخلی و خارجی دشمن مقابله کنند.

آیت الله موسوی جزایری، انسجام ستادها، تشکل ها و ارگان های مذهبی را یکی از شروط اصلی مقابله با هجمه دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: اگر ما خواهان ترویج اسلام ناب شیعی در سراسر جهان هستیم، باید در ابتدا خود متحد بوده و سپس به فکر جهانی کردن کار باشیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر همبستگی و همکاری فعالین فرهنگی استان خوزستان، گفت: به یقین اطاعت از فرامین رهبری سبب اتحاد و انسجام ملت می شود؛ چرا که اگر خلاف این عمل کنید، به مثابه لشکری بدون فرمانده خواهید بود که هیچ کاربرد خاصی نخواهد داشت و به راحتی می توان شاکله آن را از هم پاشید.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان، استفاده از ابزارهای قانونی برای حل چالش های موجود را بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: اگر خواهان بهبود وضعیت فرهنگی کشور هستیم، باید بر اساس قوانین و مقررات کشوری عمل کرده و این قانون که بر گرفته از شریعت ناب اسلامی است، بهترین راه برای حل مشکلات فرهنگی است.

وی حوزه علمیه خوزستان، یکی از حوزه های پر رونق و باشکوه در سطح کشور دانست و افزود: حوزه علمیه خوزستان، هم اکنون حوزه ای پیشرفته و به روز بوده و بیش از 10 هزار طلبه خواهر و برادر را در خود جای داده است که استفاده کامل از ظرفیت های آن به تنهایی می تواند با بخش عظیمی از این تهاجم فرهنگی مقابله و مبارزه کند.

ائمه جمعه راهبران اهداف نظام اسلامی ایران

آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که ائمه جمعه راهبران اهداف نظام اسلامی ایران در استان خوزستان هستند، تصریح کرد: هم اکنون بیش از 30 امام جمعه در سطح استان خوزستان، در تلاش برای پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان سخنان خود، جوانان فرهنگی استان خوزستان، را افسران جنگ نرم عنوان کرد و اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، شما افسران جنگ نرم هستید و باید به عنوان یک افسر، علاوه بر مقابله با هواهای نفسانی درونی خویش، با هجمه های مخرب دشمن مقابله کرده و آنها را ضمن شناسایی به هم سالان خود، آنها را نابود کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha