جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 336663
۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
2

اولین جلسه مدیران مدارس علمیه استان گلستان در سال تحصیلی 94-93، در روستای نرسو از توابع بخش کمالان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این نشست که با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه استان و مدیران مدارس علمیه برگزار شد، مدیران پیشنهادات و راهکارهای سازنده خود را در ارتقاء سطح کیفی آموزش در مدارس ارائه دادند و مشکلات و موانع موجود را بازگو کردند.

حجت الاسلام مصطفی ملکی،مدیر حوزه علمیه استان گلستان در این جلسه با یادآوری مسائل آموزشی طبق آیین نامه و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مدیریت حوزه علمیه استان، بر لزوم رعایت این موارد تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم فراگیری علم در هر مقطعی، گفت: مدیران مدارس سطح علمی خود را تا بالاترین درجات ارتقاء ببخشند، کار اداری نباید باعث افت علمی مدیران شود.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان همچنین رعایت اصول اخلاقی را برای مدیران لازم دانست و بر خوش رفتاری مدیران با ارباب رجوع و طلاب تاکید کرد.

حجت الاسلام مراد پارسایی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان نیز در ادامه با بیان نکات و موارد آموزشی، تذکرات لازم را در زمینه انتقالات و... ارائه داد.

حجت الاسلام عباسعلی رضایی، مدیر برنامه‌ریزی و پشتیبانی حوزه علمیه استان نیز با اشاره به مباحث مالی مدارس علمیه گفت: مسایل مالی طبق قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی پیگری خواهد شد.

در پایان این جلسه، مدیر و معاونین حوزه علمیه استان و مدیران مدارس با حضور در مراسم یادواره شهدای این روستا، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha