جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 336924
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
خبر گزاری حوزه

مدير «حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان» مركز شيراز با اشاره به اهميت پژوهش به ويژه در مباحث ديني گفت: دين‌پژوهان جوان به نيروهاي فعال و توليدكننده علم تبديل شوند.

حجت الاسلام  محسن ذوالقدر در گفت وگو با خبرنگار «حوزه»، در شيراز اظهار كرد: اين مركز از سال 76 شروع به فعاليت كرده است و تعداد دين پژوهان اين مركز را در مقطع كارشناسي 214 نفر ودر مقطع كارشناسي ارشد 26 نفر هستند.

وي گفت: شروع كلاس‌های این مرکز از بهمن ماه است و دانشجویان از همه دانشگاه‌های استان فارس در آن مشغول تحصیل علوم و معارف اسلامی و علاقمندان می‌توانند از طريق سايت مرکز به نشاني shiraz.hodat.ir   ثبت نام کنند. 

مدير «حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان» مركز شيراز  خاطر نشان كرد: عمده فعاليت‌هاي فرهنگي اين مركز نشريه الكترونيك، طرح‌هاي تفسيری، ارسال خلاصه تفسير و نكات بر جسته قرآن، نشريه ديواري، نمايشگاه‌هاي مناسبتي و سفرهاي زيارتي و آموزشي در طول سال است.

وي تصریح کرد: نمايشگاه بهار در دهه فجر، طرح آجيل حديث، نمايشگاه كتاب انقلاب اسلامي،كلاس تجويد و روخواني قرآن، جلسه هفتگي اخلاق به صورت جداگانه براي برادران وخواهران، كارگاه آموزشي حياء  با حضور 2 نفر از اساتيد قم، زيارت عاشورا گروه تحقيقي سبك زندگي و اشتراک نشريه خانه خوبان برای دین‌پژوهان از فعالیت‌های این مرکز است.

مدير حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان مركز شيراز با اشاره به اهميت پژوهش به ويژه در مباحث ديني گفت: دين‌پژوهان بايد از حالت مصرف كننده  به نيروهاي فعال و توليدكننده علم تبديل شوند.

حجت الاسلام ذوالقدر در پايان مكان برگزاري كلاس‌ها را بين چهار راه ملاصدرا وسه راه برق ،كوچه 29 خيابان قصرالدشت فرهنگ سراي دانشگاه طبقه اول اعلام كرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha