سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
خبر گزاری حوزه

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان خبر داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه طرح سراسری مطالعاتی آثار شهید مطهری در مدارس علمیه لرستان آغاز می‌شود.

حجت الاسلام ولی پور در گفتگو با خبرنگار حوزه هدف از برگزاری این طرح را آشنایی طلاب با آثار شهید مطهری و همچنین کاربردی کردن این آثار در حوزه ی اموزش طلاب عنوان کرد.

وی افزود :در این طرح که امید میرود با استقبال طلاب روبرو شود طلاب علاوه بر فراگیری دروس حوزوی این آثار را نیز بصورت ازاد مطالعه می کنند و در هفته یک جلسه برای بررسی این اثار در مدارس علمیه برگزار می شود .

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان تصریح کرد :همچنین امسال نیز در مدارس علمیه استان لرستان جلسات اخلاق بصورت هفته ای با دعوت اساتید مجرب اخلاق حوزه برگزار می شود و در بحث مشاوره نیز با دعوت اساتید مجرب حوزه قم طلاب می توانند از مشاوره های تحصیلی خانوادگی اجتماعی و فرهنگی بهره مند شوند.

حجت الاسلام ولی پورادامه داد :امسال نیز با رایزنی های حوزه   با اموزش و پرورش استان نیز مدارس امین ویژه خواهران در استان لرستان راه اندازی می شود تا در حوزه ی خواهران نیز شاهد ارتقای مسائل اخلاقی و تربیتی باشیم .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha