جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 336975
۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
اعرافی

رئیس جامعه المصطفی گفت: فتنه داعش در مسیر وحدت زدایی از جامعه اسلامی است؛ زیرا دشمنان تمام سرمایه های ما را هدف قرارداده اند و بر هم زدن وحدت یکی از راهبردهای اصلی آنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی المصطفی(ص)  در مدرسه عالی امام خمینی(ره) با ابلاغ سلام رهبر انقلاب به طلاب و اساتید این مرکز، اظهارداشت: منطق حوزه و المصطفی(ص) منطق عقلانیت و تفکر و تعمق و حکمت و اخلاق است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بیان کردند که نظم دیروز جهان حالت منطعف دارد و ژله ای شده است و باید از این فرصت برای تثبیت جایگاه دینی خود استفاده کنیم.

رییس جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: ببینید که دشمنان با سرمایه های اسلام چه می کنند؛ ببینید که با بیداری اسلامی چه کردند و چه فتنه ای را به دامان اسلام انداختند؟

وی گفت: دنیای امروز به قول رهبر انقلاب در یک نقطه عطف قرار دارد و ما باید گفتمان انقلابی و دینی خود را به دنیا عرضه کنیم، زیرا این گفتمان از حوزه علمیه برخواسته است؛ دنیا امروز در یک شرایط ویژه است و نگاه راهبردی ما در همه عرصههای علمی و فرهنگی و دانشی و تمدنی جهان تاثیرگذار خواهد بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با ذکر این مطلب که سیاست حوزه عقلانیت و وحدت و حکمت است گفت: دشمنان ما مفهوم جهاد و مقاومت را تخریب کردند و بزرگترین آسیب آنها به مکتب اسلام در همین حوزه روی داد؛ داعشیون در هدف و محتوا و حرکت و ابزارها دچار انحرافات شدید هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی اظهارکرد: فتنه داعش در مسیر وحدت زدایی از جامعه اسلامی بوده است ؛زیرا دشمنان  تمام سرمایه های ما را هدف قرارداده اند و بر هم زدن وحدت یکی از راهبردهای اصلی آنان است.

وی گفت: آنها یک روز این فرقه‏ها را میسازند و یک روز دیگر با آنها مقابله میکنند، ولی در این میان باید فرهنگ اصیل جهاد و شهادت را در جهان اسلام احیا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی خاطرنشان کرد: جهاد و مقاومت اصیل اسلامی همان جهاد و مقاوم ملت ایران و حزب الله است که توانستند دنیا را منکوب کنند و نیروهای خط مقاومت هم در مقاومت دینی و شجاعانه خود اسرائیلی ها  را این چنین تحقیرکرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha